Reycc9428

ksmwrdhn1:

Something Special - Usher

Clearly this is new for me

I get excited when you’re here my dear
Make no mistake your all I seeeee (suga)
My visions never been so clear (ha)
We both know I’ve been running so long
This time love won’t let me leave
Please be patient set hesitation aside
We’re almost where we need to be
But in the mean time
Let me say what’s on my mind (baby I)

[Chorus]
I think we’ve got something special
Girl you and me, Together we’ll take over the world
You know I love ya, I need ya so
So happy I just wanna let everybody know (Think back to the time)
When I was scared, to let it show, having too much fun, this and that one (now that your mine)

[Verse 2]
Some where along the way everything fell in place (oooh)
I’m so proud in how you represent me baby
Whether rockin’ Armani, Dolce Gabbana, Roberto Cavalli, Louis, or Gucci, girl
No matter what you wear, you do your own wit it
I’ll feel the same years from here
But in the meantime, let me say what’s on my mind (oooh, listen)

[Chorus]
I think we’ve got something special
Girl you and me, Together we’ll take over the world
You know I love ya, I need ya so
So happy I just wanna let everybody know 
That I think we’ve got something special
Girl you and me, Together we’ll take over the world
You know I love ya, I need ya so
So happy I just wanna let everybody know

[Bridge]
Now that your mind
Somewhere along the way
Everything fell in place
I think we’ve got something special
Girl you and me, Together we’ll take over the world
You know I love ya, I need ya so
So happy I just wanna let everybody know
I think we’ve got something special
Girl you and me, Together we’ll take over the world
You know I love ya, girl I need ya so
I’ll never let you goooooo

Your So Special!

R. Kelly ft. Usher (Same Girl) ❤

  • R. Kelly: Yo, Ush!
  • Usher: What up, Kels!
  • R. Kelly: Wanna introduce you to this girl, think I really love this girl!
  • Usher: Yeah?
  • R. Kelly: Man, she so fine!
  • Usher: Straight up dawg?
  • R. Kelly: She stand about 5’4” coke cola red bone!
  • Usher: Damn!
  • R. Kelly: She drives a black Durango, license plate say “Angel”, got a tattoo on her ankle plus she’s making pay, so she got a crib on Peachtree right on 17th street, and I call her “TT”.
  • Usher: Wait a minute hold on dawg do she got a kid?
  • R. Kelly; Yep!
  • Usher: She love some waffle house?
  • R. Kelly: Yep!
  • Usher: Do she got a beauty mark on her left side of her mouth?
  • R. Kelly: Man?
  • Usher: Went to Georgia Tech?
  • R. Kelly: Yep !
  • Usher: Works for TBS?
  • R. Kelly: Yep!
  • Usher: Man, I can’t believe this chick… damn… mm
  • R. Kelly: Tell me whats wrong dawg, what the hell you damning about
  • I'm your homie so just say what's on your mind!
  • Usher: Man I didn't know that you were talking about her!
  • R. Kelly: So man you're telling me you know her?
  • Usher: Do I know her? like a pastor knows his word!
  • ....
  • Both: We messing with the same girl same girl same girl.
  • R. Kelly: How could the love of my life, and my potential wife be the...
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • Usher: Man I can’t believe that we’ve been messing with the...
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • R. Kelly: Thought she someone that I can trust, but she’s been doubling up with us.
  • Both: U K, man we’ve been messing with the same girl!
  • ....
  • Usher: See I met her at this party in Atlanta!
  • R. Kelly: Well I met her in this party in Chicago!
  • Usher: She came right up to me given me a conversation!
  • I said do you got a man she sad no, with no hesitation!
  • R. Kelly: Well it must be a music thing 'cause she said the same to me at a party all in my face, when I’m laughin and buyin her drinks
  • Usher: She whispered in my ear, said can you take me home?
  • R. Kelly: Me too!
  • Man she was in the chi. singin that same tune!
  • Usher: Is that true?
  • R. Kelly: And I thought it was true confession when she said 'I love you '!
  • Usher: Man I thought her body was calling when she said 'I want you'!
  • Look I even got some pictures on my phone!
  • R. Kelly: Look at there how she's wit' some boys shorts on!
  • ....
  • Both: We messing with the same girl same girl same girl!
  • R. Kelly: She’s the apple of my eye, and my potential wife!
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • Usher: Man I can’t believe that we’ve been messing around with the same damn girl!!
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • Usher: Thought she someone that I can trust!
  • R. Kelly: but she’s been doubling up with both of us.
  • Both: U K, man we’ve been messing with the same girl!
  • ....
  • Usher: She said she got me on ringtone!
  • R. Kelly: Are you talking about the pink phone!
  • Usher: Mm-mm the blue one.
  • R. Kelly: Man she told me that one was turned off!
  • Usher: Its obvious that she been playing us playing us!
  • R. Kelly: and constantly she’s been lyin to us lyin to us!
  • Usher: Don’t like the way that she’s been goin 'bout it goin 'bout it!
  • Kels what do you think we should do about it do about it?
  • R. Kelly: Well call her up at her home, she won’t know that I'm on the phone!
  • Usher: Yeah man that’s the plan!
  • R. Kelly: Homie we about to bust this chick!
  • Usher: Man just ask her to met up with you and I'm gonna show up too
  • R. Kelly: And then she wouldn’t know what to do!
  • Usher: Well be standing there singing!
  • ....
  • Both: same girl same girl same girl
  • Usher: She’s was the apple of my eye, and your potential wife!
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • R. Kelly: I can’t believe that we’ve been messing with the same girl!
  • Both: Same girl, same girl, same girl
  • R. Kelly: She gonna be lookin' so stupid when see us together!
  • Both: U K, man we’ve been messing with the same girl !
  • Usher: See she was taken flights going back and forth!!
  • R. Kelly: I would pick her up at Antoines!
  • Both: Man I really can’t believe the
  • Same girl, same girl, same girl
  • Hey…. The same girl same girl same girl.
  • - i love this song so much and reminds me of the late 90's and early 00's! Love how it all tells a story<3
  • The song has a musicvideo that plays it all out perfectly and has a little twist at the end. Check it out here: http://youtu.be/NFnKgIptbq0
  • Who knows? You may like this kinda of old school R&B! ;-)

Deep down you know it’s best for yourself but you hate the thought of them being with someone else

+ Load More Posts